Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracuje w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, a swoją pracę superwizuje u certyfikowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Jestem magistrem psychologii. Jako psycholog i terapeuta pracuję z osobami dorosłymi i nastolatkami. Prowadzone wsparcie opieram na założeniach Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Jestem magistrem psychologii, absolwentką Akademii Nauk Stosowanych w Szczecinie. Pracuje w podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach. Ukończyłam również Roczne Szkolenie Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży oraz studia podyplomowe na kierunku Psychosomatyka i somatopsychologia.
Pomagam osobom, które doświadczają życiowych kryzysów, samotności, wewnętrznej pustki, niepokoju, lęku, wypalenia zawodowego, zmiany ścieżki zawodowej. Mają obniżone poczucie własnej wartości, brak motywacji. Odczuwają dolegliwości psychosomatyczne. Pracuję z dorosłymi oraz młodzieżą od 13 roku życia. W swojej pracy kieruję się otwartością i akceptacją. Wspieram osoby LGBTQIAP+ oraz ich bliskich.
Jestem magistrem pedagogiki, absolwentem Uniwersytetu Szczecińskiego. Doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodziną zdobywałem przez wiele lat pracy w instytucji pieczy zastępczej oraz jako asystent rodziny w ośrodku pomocy społecznej. Zafascynowany przewagą poszukiwania rozwiązań nad roztrząsaniem problemów ukończyłem kurs podstawowy Systemowej Terapii Rodzin oraz kurs podstawowy i zaawansowany Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Jako terapeuta pracuję z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. W swojej pracy skupiam się na wspólnym budowaniu przestrzeni pełnej akceptacji, zrozumienia, bezpieczeństwa, braku oceny. Uważnie podążam za potrzebami klientów, skupiam się na ich zasobach i potencjale, który pozwoli im budować i wdrażać skuteczne rozwiązania. W pracy wykorzystuję również elementy mindfulness (uważności).
Jestem magistrem psychologii. Wsparcie kieruję do osób doświadczających trudności w różnych sferach życia. Emocjonalnej, rodzinnej, zawodowej/szkolnej, z zakresie zdrowia, relacji i stresu. Moim zadaniem jest towarzyszenie drugiemu człowiekowi w pokonywaniu życiowych kryzysów w oparciu o jego mocne strony i możliwości.